ارتباطات مشتریان

مشتری گرامی خواهشمندیم کلیه درخواست خود را به همراه فایل (درصورت وجود) ثبت نمائید تا در اسرع وقت کلیه امور توسط متخصصان ما پیگیری و نتیجه به شما اعلام گردد. باتشکر
 
فایل ضمیمه نباید بیشتر از 5 مگابایت باشد

مشاوره ، طراحی ، فروش تجهیزات و اجرای پروژه های شبکه های کامپیوتر (LAN,WAN)

مشاوره ، طراحی ، فروش تجهیزات و اجرای پروژه های شبکه های کامپیوتر (LAN,WAN) 

 

انواع خدمات ارائه شده در سازمان ها توسط شرکت حقیق رایانه توس

 

þ خدمات راه اندازی و استقرار شبکه

þ خدمات پشتیبانی شبکه

þ خدمات زیر ساخت شبکه

þ خدمات مشاوره

þ خدمات آموزشی

 

خدمات شبکه های کامپیوتری چه کاربردی دارد ؟

شرکت ها و سازمان هایی که شبکه های کابلی قدیمی دارند و از شبکه غیر اصولی و غیر یکپارچه برخوردار هستند ، با استفاده از خدمات شبکه یک شرکت معتبر و خوش نام میتوانند تجهیزات و طراحی شبکه شرکت خود را تعویض و ارتقا دهند و یک شبکه یکپارچه و قابل توسعه در سازمان خود پیاده سازی کنند.

سازمانها ، کارخانه ها و شرکت هایی که به منظور مدیریت و برنامه ریزی بهینه منابع خود ، در پیاده سازی یک شبکه یکپارچه و استاندراد در سازمان خود هستند ، باید با یک شرکت نصب و راه اندازی شبکه که سابقه درخشانی در این حوزه دارد ، قرارداد خدمات شبکه منعقد کنند.

آکادمی ها و مراکز آموزشی جهت ارائه بهتر خدمات آموزشی ، به منظور انتقال سریع اطلاعات آموزشی و ارتباط سریع بین کارآموزان و مربی ها ، از سرویس های تحت شبکه استفاده میکنند و طبیعتا رسیدن به نقطه ایده آل خدمات آموزشی ، برخوداری از یک شبکه یکپارچه و منعطف را می طلبد.

بسیاری از مدیران سازمانها به منظور فراگیری آموزش شبکه پرسنل خود ، تمایل دارند کارمندانی که از نرم افزارهای های تحت شبکه استفاده میکنند ، به کمک آموزش های شرکت خدمات پشتیبانی شبکه سرویس دهنده به سازمان ، قادر به حل مشکلات پیش پا افتاده باشند و بتوانند برخی امور روزمره ای را در راستای نگهداری و پیشگیری از اختلالات شبکه انجام دهند.

 

خدمات شبکه های کامپیوتری چه ویژگی هایی دارد ؟

خدمات مشاوره

 برای خرید تجهیزات و سرویس های تحت شبکه و همچنین انتخاب بهترین راهکار برای ایجاد زیرساخت های شبکه ای کابلی ، بی سیم و ماهوره ای متناسب با اهداف و نیاز سازمان ، یکی از مهمترین اقدامات اولیه خدمات شبکه میباشد که کارشناسان شبکه حقیق رایانه  بدان توجه ویژه ای دارند. مدیران سازمان هر لحظه که نیاز به مشاوره با متخصصان باتجربه حقیق رایانه داشته باشند ، میتوانند به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا تعیین جلسه حضوری ، مسائل مربوط به شبکه سازمان خود را با ایشان مطرح کنند.

خدمات زیر ساخت شبکه 

خدمات زیر ساخت شبکه مانند کابل کشی ، آرایش انواع رک دیواری و ایستاده ، نصب انواع تجهیزات شبکه مانند سیسکو و میکروتیک ، نصب تجهیزات بی سیم مثل دکل ، اکسس پوینت و دیگر خدمات پسیو شبکه ، اموری بسیار مهم قبل از راه اندازی شبکه میباشد که توسط کارشناسان حقیق رایانه  با دقت تمام انجام میشود. پس از عقد قرارداد خدمات شبکه ، حقیق رایانه  خود را حافظ و مسئول تجهیزات شما میداند و تمام همت خود را در جهت راه اندازی اصولی زیرساخت های شبکه بکار میگیرد تا بستر لازم برای راه اندازی یک شبکه پایدار و یکپارچه در سازمان شما مهیا گردد.

خدمات راه اندازی شبکه

خدمات راه اندازی شبکه های کابلی و بی سیم به صورت یکپارچه و مطابق با آخرین استاندرادهای روز در سازمان ، طبق solution های از پیش طراحی شده متخصصان شبکه حقیق رایانه پیاده سازی میشود و گزارشات و مستندات تمام فعالیت های مربوط به راه اندازی و استقرار شبکه طی بازه های زمانی مشخص به مدیران سازمان تقدیم میشود. در طراحی شبکه و همچنین راه اندازی سرور و سرویس های تحت شبکه مانند اکتیو دایرکتوری و خدمات مجازی سازی ، ماهیت و اهداف سازمان توسط متخصصان شبکه حقیق رایانه به طور کامل آنالیز میشود و خدمات راه اندازی و اکتیو شبکه ، متناسب با نیازهای سازمان انجام میشود.

خدمات پشتیبانی شبکه

 خدمات پشتیبانی شبکه شامل آنالیز ، پیشگیری و رفع مشکلات موجود در شبکه سازمان میشود و کلیه عناصر شبکه مانند سرویس های نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری اعم از سرورها ، کلاینت ها ، کابلها و دستگاه های برقی و مشمول سرویس پشتیبانی حقیق رایانه  میباشد. پیشگیری از خرابی تجهیزات و بروز اختلالات در سرویس های تحت شبکه ، در دستور کار کارشناسان پشتیبانی شبکه حقیق رایانه میباشد که با انجام تست های منظم در بازدید های دوره ای معین از شبکه سازمان ، این امر تحقق پیدا میکند.

خدمات آموزشی

 

خدمات آموزشی یکی دیگر از خدمات شبکه حقیق رایانه  میباشد که در راستای ارتقای دانش فنی مدیران و پرسنل سازمانها ارائه میشود. یکی از اهداف حقیق رایانه از برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی این است که مدیران و کلیه پرسنلی که از سرویس های تحت شبکه استفاده میکنند ، خود بتوانند برخی فعالیت های اولیه و اساسی مربوط به شبکه را انجام دهند تا بتوانند اختلالات و مشکلات ساده ای که در شبکه ایجاد میشود را به سرعت حل کنند. این آموزشات شامل برخی امور پیشگیرانه و ساده نیز میباشد که اگر هر پرسنلی وظایف ساده پیشگیرانه را انجام دهد ، از بروز بسیاری از خرابی های شبکه جلوگیری میشود. 

 

خدمات شبکه بر دو نوع پسیو (سخت افزار) و اکتیو (نرم افزار) ارائه می شود که به طور خلاصه در زیر بیان کرده ایم

خدمات پسیو شبکه


پیاده‌سازی انواع شبکه‌های Wired کابلی و فیبر نوری

 پیاده‌سازی انواع شبکه‌های Wireless (Indoor ,Outdoor)

اجرای دکل‌های مهاری جهت اجرای لینک های ارتباطی وایرلس

پیاده‌سازی شبکه‌های (WAN,LAN,MAN,VPLS,MPLS,VPN)

طراحی انواع دیتا سنتر و اتاق سرور به صورت استاندارد

نصب تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، روتر ، سرور و

نصب انواع دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه

نصب و راه اندازی سانترال تحت شبکه (voip)

نصب تجهیزات هوشمندسازی جهت کنترل شبکه و زیرساخت

کابل کشی شبکه، تلفن و برق

کابل کشی برق و نصب  UPS

داکت کشی و ترانکینگ شبکه

نصب پریزها ، کیستون ها

نصب و آرایش رک 

خدمات اکتیو شبکه 


 

نصب و راه‌اندازی انواع سرویس‌های مبنتی بر ویندوز و لینوکس مشاوره ، طراحی ، پیاده‌سازی سرویس‌های Domain ، Active Directory، DNS

راه اندازی و پیکربندی انواع سوئیچ ، روتر ، اکسس پوینت ، فایروال ، UTM و

نصب و راه اندازی روتر های میکروتیک Mikrotik

نصب و راه‌اندازی انواع Mail Serverها از جمله Exchange Server , Mail Deamon

نصب و راه‌اندازی‌ هاستینگ‌های مبتنی بر ویندوز و لینوکس , انواع Web Server وWeb Service

نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سخت‌افزار‌های امنیتی جهت مقابله با تهدیدات روزافزون شبکه‌ای WAF

نصب و راه‌اندازی انواع آنتی ویروس‌های تحت شبکه جهت افزایش امنیت سیستم‌های کاربران و سروره

نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار و سخت‌افزار‌های پشتیبان‌گیری از منابع شبکه 

نصب و راه‌اندازی راه‌کارهای مجازی‌سازی سخت‌افزاری بر بستر Hyper-V و VMware جهت کاهش هزینه و افزایش کارایی و همچنین استفاده بهینه از منابع ، مدیریت آسان و

نصب و راه‌اندازی راه‌کار‌های مجازی‌سازی نرم‌افزاری بر بستر CITRIX…

نصب و راه‌اندازی Microsoft Lync Server جهت ایجاد ارتباطات داخل سازمان بین بخش‌ها و ساختمان‌های مختلف

نصب و راه‌اندازی انواع سیستم‌های تلفنی تحت شبکهVOIP و ویدیو کنفرانسVC از قبیل Cisco, Asterisk, Microsoft Lync, Polycom

نصب و راه‌اندازی سیستم‌های مدیریت، مانیتورینگ و ثبت متمرکز وقایع شبکه